Opinión / El berenjenal

Sigo indignado

Fecha: 20/06/2011 Buenafuente
  • Valoración
  • Actualmente 4 de 5 Estrellas.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Tu valoración
  • Actualmente 4 de 5 Estrellas.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
¡Gracias!
    • ¡Compartelo!
    • twitter
    • delicious
    • facebook
    • compartir por mail
Comentarios
  • Walker 26/06/2011 13:38

    La verdad la oveja que vala bocado que pierde, y españa esta gritando sentencias gratuitas,tanto como los indignados y la television, de tal forma que se esta transgrdiendo la informacion real, es mas los indignados haran su protesta pacifica pero no han apartado hasta el dia de hoy nada bueno ni malo, algunos de los indigandos estan hay por el canon digital, otros por el estado del "empleo" y otros por estar y asi no hacen proyectos ahi gente que tambien esta indignada ante esta situacion pero siguen en sus vidas normales intentando sacar algo positivo y aporta algo en la sociedad.

    Comentario fuera de tono

  • Fernando Real,United Nations,UN 21/06/2011 15:49

    FOUNDERS&CEOS Fernando Real,CEO,Head Stphanne hessel,INDIGENZ VOUS!,world movement Organisation Gene Sharp,Albert Einsteen Institute,Harvard Wael Ghonim,Google,Kolona facebook Joumana Haddad,American University OF Beirut Fatima Bharain,World wome's& Youth Union Jose Luis Sampedro.Reaccion, world organization Slavoj Zizek,Zizek Studies and 876 pages of the biggest fith columne activist arround the world and all ocupation,sex,age,culture for Change the World Add,union and massive difussion world instituitions,human rights organizations,ngos,students,universitys,press,tv,radion,net,society Facebook,Fernando J.Real Vazquez mail-fernanreal@hotmail.com blog-fernanrealblogspot.com web-www.talankero.es/unesco come on INDIGNEZ VOUS!! Where are your courage?where are your ilussion,dont stay alone,we are a lpt o people arround the world for change world ,change mind,change life,TOGETHER is posssible,We are the World ,the normal people are the World, CHANGE THE WORLD,NOW IS THE TIME Thanks For add this proyect,Wellcome to the biggest fith columne of activist Change the World,arround the world,the all avtivities,ocupation,job,iniciatives,age,sex,culture,social position. We will sent you at soon,all proyect and menbers in,for massive difussion world press,agency press,institutions,ngos,human rights organizations,womens and youth organizationd,students,universities....at all you access.You will had Coberture Unesco,and freedom for edit,publish,sending at all.You will can too,to make facebbook pages Change the world,webs,blogs,books.Translate world languagues text.This programme it is a union point humans out of differences.Sent to editorials,press.... We made in Arab world,and we made too in all world,occident,America,Asia....The nirmal peoplle change the World,with ilussion knowledge,and emocional,ecology education. Massive difussion remenber than one day you are a courage,bravure an ilussion human. Contact me for more information,or the othres founders@ceos up. Fernando Rea,Head,CEO,phone-0034 982218178,mobil phone-0034 616572614 read blog-fernanrealblogspot.com(not is an usual blog,only a text with working,students&activist Change the World)is one part,the rest ,we will sent when you add. INDIGNEZ VOUS !!,Stephanne Hessel,CEO,Change the World,second part write by Founders&CEOS,Change the World,The eco-emocional education democracy. Fer

    Comentario fuera de tono

Añade tus comentarios
  • Los campos marcados con "*" son obligatorios

Publicidad

Publicidad

Lecturas recomendadas